מי רוצה עור זוהר ובריא??

לפרטים נוספים או תיאום פגישה
ללא התחייבות לחץ כאן

בחירת דיאטהשתיית מיםתזונה נכונה

 

עדי
מאת: עדי קורח, מטפלת בנטורופתיה , רפלקסולוגיה וצמחי מרפא.מדריכת תזונה בסטודיו יורדים באיזור עמק חפר

 

הידעתם שעור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף?

הוא נפלא! הוא נושם יחד אתנו, מרגיש יחד אתנו הוא עוטף אותנו ברכות , ומחלים הכי מהר בגוף.

את התכונות האלו אי אפשר לקחת ממנו, רק להעצים אותם כדי שנראה קורנים יותר, בריאים יותר וצעירים יותר!

 

אז מה כדאי לנו לעשות כדי שעורנו יחזיר לנו אור ואהבה?

  1. שתייה מרובה של מים – הקפידו במשך היום לשתות לפחות 10 כוסות ביום אבל אם אתם רוצים לעורר את עורכם שתו אפילו 2 וחצי ליטר! המים מעודדים פינוי רעלים, מזרימים לחות לפנים והפנים חלקות יותר.
  2. מזונות המכילים אבץ – האבץ הוא מינרל יסוד בגוף אשר משתתף באלפי תהליכים מטאבוליים חשובים. ביניהם בנייה של רקמת קולגן וריפוי פצעונים לסובלים מאקנה. הקפידו לצרוך כל יום מעט אגוזים וזרעים לא קלויים. בעיקר גרעיני דלעת.
  3. אומגה 3 – נמצאת בדגים כגון סלמון, טונה ומקרל, בזרעי פשטן וצ'יה, אגוזי מלך. האומגה 3 נהדרת לשמירה על אלסטיות העור, בריאות השיער, עושה מצב רוח טוב שלא תפסיקו לחייך ..:).
  4. כדאי להעדיף דגנים מלאים על פני קמח לבן, אורז לבן ושאר הפחמימות הריקות. הדגנים המלאים עשירים בויטמיני B התורמים אף הם לבריאות העור.
  5. ירקות ופירות ירוקים וכתומים. ירקות ופירות אלו מכילים חומר בשם בטא קרוטן. שמסייע בהקטנה של בלוטות החלב, ולמעשה מונע היווצרות נקודות שחורות על הפנים.
  6. ירקות ופירות בחמישה צבעים. גיוון הצבעים יגרום לכך שתצרכו מגוון ויטמינים ונוגדי חמצון ששומרים על העור מפני קרינת השמש.  כל צבע מכיל סוג אחר, לכן מומלץ לצרוך את כולם. אלו למעשה מסנני קרינה טבעיים פנימיים.
  7. הימנעו מסוכר לבן ובמיוחד מסירופ פרוקטוז. הפרוקטוז מסייע להיווצרות קמטים ע"י פירוק הקולגן על כן הישמרו מפניו.
  8. בנוסף לתזונה- שינה טובה מאוד עוזרת , אל תוותרו עליה.

 

8 כללים קטנים..והעור שלכם יאמר לכם תודה..:)

חזור